Minta izin dulu dengan Cikgu Dee, yaaa...:))

Friday 27 April 2012

Senyum Cikgu...


Mengapa berjudul "Laa Tahzan Cikgu?!"
Yaa, karena kini saya adalah seorang guru yang sedang mengabdi di negeri sebrang.


Dan, saya suka sekali bercerita! ^_^
Bercerita tentang mereka; anak-anak didik kami.
Melalui dunia tulis-menulis ini ingin saya abadikan kisa-kisah bersama mereka...
Mengutip hikmah dan menjadi pembelajaran tuk saya pelajari agar lebih bijak dan sabaaar
menghadapi hari-hari yang indah menjadi seorang guru.


Tentunya menulis juga mengasyikkan, kawan! ^_^
Lelah letih seharian mengajar, hilang sudah....
Alhamdulillah!


Semoga blog ini juga bermanfaat tuk sahabat-sahabat ku semuaa, aamiin...
Salam Dunia Anak!  ^_^


NB: pssttt, lihat ...berapa  kali saya tersenyum (^_^)??!
Menandakan saya bahagia dengan 'dunia' saya, terimakasih sudi berkunjung&membaca blog ini,
segala kesilapan datangnya dari diri yg lemah, kebenaran milik Allah semata.

~Rahmajanti'81, Semenanjung Malaysia~

No comments:

Post a Comment